Jak se nám vedlo v prvním pololetí 2019? Děkujeme za důvěru.

Naši nabídku jsme postavili jen na silných značkách, které bychom sami jako golfisté hráli a můžeme vám je s klidným svědomím doporučit. Jste to Vy, naši klienti, pro které obchody otevíráme a staráme se o co nejlepší nabídku.

  • Za prvních 181 dní v roce 2019 jsme dodali našim klientům 166 driverů na míru, 12.140 míčků nebo třeba 797 rukavic. Celkem 24.347 kusů golfového vybavení.
  • Největší účtenka byla 144 204 Kč vč. DPH a desátá největší byla 87 342 Kč. (logo objednávky nezapočítáváme).
  • Letos průběžně rosteme o 19% a na obratu se podílí kamenné obchody z 92% a eshop z 8%.
  • Nejprodávanější značkou je Titleist, druhou je Ping, třetí TaylorMade, čtvrtou Mizuno a pátou Cobra. Z oblečení a bot letos FootJoy poráží Under Armour.

Na driving rangi jsme s vámi při fittingových lekcích strávili 54 hodin a v obchodě 398 hodin.

Otevřeli jsme obchody na Panoramě a na Ypsilonce a aktuálně se staráme o čtyři obchody - Praha, Kuňka, Kácov a Ypsilonka.

A co teď? Brzy otevřeme golfový outlet.

CityGolf - WEB-12